درباره هاب نوآوری

مرکز نوآوری پارسیان

درباره نوآوری

ما در زمان داروینیسم دیجیتال زندگی می کنیم. همانطور که تکنولوژی و جامعه در حال تکامل است، ضروری ست سازمان ها و مدل های کسب و کار نیز خود را توسعه دهند. شرکت هایی که در نوآوری سرمایه گذاری نمی کنند یاد خواهند گرفت که تکامل صبر نمی کند. 52 درصد از شرکت های نام برده شده در 500 شرکت برتر فورچون ادغام شده، خریداری شده یا ورشکسته شده اند. تهدید راه اندازی بخش های تأسیس شده امروز بیش از هر زمان دیگری بوده است. وال استریت ژورنال تاکنون بیش از 100 استارت آپ جهانی را با ارزش 1 میلیارد دلار و یا بیشتر رصد کرده است که ارزش فعلی آنها بیش از 10 میلیارد دلار تخمین زده می شود. این شرکت های با ارزش بالا، در بسیاری از موارد بازار جدیدی را ایجاد نمی کنند، بلکه به سرعت در بازارهای سنتی در حال بهره گیری از طریق ترکیبی از تکنولوژی و تجربه مشتری هستند.

در 20 سال گذشته، نمونه های زیادی از سازمان هایی هستند که دچار چالش های جدی شده اند. شرکت های نوکیا، بلکبری و کداک تنها تعدادی از نمونه این سازمان ها هستند که تغییرات تکنولوژی باعث کاهش غلبه آنها بر بازار شده اند، تخریب شده اند و یا در سایه به حیات خود ادامه می دهند. شرکت ها چگونه می توانند از این سرنوشت جلوگیری کنند؟ پاسخ این است: نوآوری.

رویدادهای استارت آپ

عناصر اکوسیستم نوآوری

  • 1

    آزمایشگاه خلق ایده

    گردهمایی، به اشتراک گذاشتن ایده‌های جدید و پرورش آن‌ها، شبکه‌سازی و آشنایی افراد متخصص در زمینه‌های مختلف

  • 2

    آزمایشگاه نوآوری

    این آزمایشگاه حمایت های مالی و غیرمالی (مشاوره، فضای کار، تجهیزات و غیره) موردنیاز کسب‌وکارهای نوپا را تأمین می‌کند.

  • 3

    تالار سرمایه گذاری مالی

    دو رکن سرمایه‌گذاری جسورانه و فرشتگان کسب و کار با هدف سرمایه گذاری در کسب و کارهای نوپا که دارای ریسک بالایی هستند

  • 3 رویداد استارت آپ
  • 33 استارت آپ جذب شده
  • 7 حامی و سرمایه گذار